My Paper Bag viert haar 7 jarig Jubileum! 

7 jaar geleden is het allemaal begonnen voor MYOMY Do Goods (tot 2013 nog 'Goodforall'), met de allereerste My Paper Bag Short Handle in stoer buffelleer. Wat niet iedereen weet is dat het doel van dit ontwerp was om te zorgen voor fairtrade werkgelegenheid in Calcutta, India. Inmiddels hebben meer dan honderd gezinnen een beter leven dankzij de productie van de tassen en is ook het leerlooi proces milieuvriendelijker gemaakt. De tas is populairder dan ooit en is inmiddels niet meer weg te denken uit het straatbeeld. De complete My Paper Bag collectie wordt nu via meer dan 230 verkooppunten in 7 landen verkocht!  

“Zeven is voor MYOMY een magisch getal omdat het verbonden is aan verschillende fundamenten om ons heen. Let maar eens op: 7 dagen van de week, 7 kleuren van de regenboog, 7 schoonheden, en de 7 cirkels uit het logo van MYOMY; de seed of life (het hart van de Flower of Life)” zoals Marja Baas zelf aangeeft.

                       

Campagne

Om het 7 jarige bestaan van de My Paper Bag te vieren, ontvang je bij aankoop van een tas uit de My Paper Bag collectie een "zilveren ticket" in de vorm van een ansichtkaart. Als je deze kaart invult en opstuurt naar MYOMY, gedurende de looptijd van de campagne, maak je kans op 1 van de 7 unieke persoonlijke MY PAPER BAGS. De winnaars worden willekeurig uit de binnengekomen tickets getrokken. De 7 gelukkige winnaars mogen in overleg met de ontwerper van My Paper Bag, Ramon Middelkoop, een eigen MY PAPER BAG bedenken die vervolgens in India met de hand wordt gemaakt. 

De campagne loopt van 26 oktober 2015 t/m 15 december 2015. Als je een tas uit de My Paper Bag collectie bij Leatherlicious koopt, ontvang je zeker een zilveren ticket zodat jij kans maakt op een unieke en persoonlijke My Paper Bag. 

Bekijk de complete My Paper Bag collectie hier