Garantie en klachten

Wij willen dat je tevreden bent met je aankoop en dat je lang veel plezier hebt van je leren accessoire! Dat is ons streven! Maar er kan wel eens een stiksel los gaan of het artikel kan een ander gebrek vertonen, dan willen we er natuurlijk ook voor je zijn. 

Garantie

Op al onze producten is, naast de wettelijke garantietermijn van zes maanden, de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Dit betekent in de meeste gevallen een garantietermijn van twaalf maanden. 

Bij normaal gebruik van het product kun je binnen de termijn aanspraak maken op de garantie. In de meeste gevallen vindt gratis reparatie van het artikel plaats. Mocht het niet meer te repareren zijn dan wordt het product, indien mogelijk, vervangen. Dit is altijd ter beoordeling aan Leatherlicious en de leverancier. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie, maar dat is niet meer dan logisch vinden wij. 

Als je een gebrek ontdekt aan een product, laat ons dit zo spoedig mogelijk weten. Stuur in dat geval altijd een email naar klantenservice@leatherlicious.nl met je factuur (bestelgegevens), korte beschrijving van het probleem en foto's waarop het defect te zien is. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om het op te lossen.

Tevredenheidsgarantie

Heb je een klacht over een artikel of over onze service? Mail gewoon even naar info@leatherlicious.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 


15% sinterklaaskorting

Op alle tassen en accessoires

Code: Sinterklaas